Kızlar idrarda protein pozitif göründüğü için doktorum 24 saat idrar toplama istedi yarın sabah ilk idearı da ekleyince işlem tamam oluyor ama işe gideceğim iş çıkışı teslim etsem laboratuvara sıkıntı olur mu bekleyince yoksa hemen sabah mı teslim etmeliyim