saricivciv_ merhaba evet Allaha şükür 4 bucuk aylık oldu oğlum🥰 hatırladım postumu cok ağrılarım olmustu korkuyordum ama sanırım ıdrar yolu enfeksiyonu kaynaklıydı yanlış hatırlamıyorsam doktoruma kasık agrımdan bahsedınce hep enfeksıyon olabılır derdı fıtıl kullandım ama ara ara oldu yıne hala devam edıyosa doktorunuza danısın endişe etmeyın zehir etmeyın bu günlerinizi sağlıkla alın inşallah 🙏🏻