Eldgrn Ayssins0 hamile değildim Rüya gördüğümde Rümeysa mı ne tam olarak bilmiyorum hatırlamıyorum ama r ismiyle başlıyordu bir kızım vardı büyümüştü bu isimle sesleniyordum tabii rüyanın üzerinden çok geçtiği için hamile kaldığında unutmuştum sadece anımsatıyordu ismi tabii o ismi koymadım.
Bnguuu_102 Kaynanam karnımı işaret edip nazike geliyor demişti kız olursa acaba koymam mı gerekiyor diye tereddütte kalmıştım ama zaten kzı olmadı ☺
monica50 valla ben ya da kocam görse koymayı düşünürüm ama mesela benim adımı halam görmüş rüyasında. haladır babannedir teyzedir dinlemezdim kendi dedikleri olsun diye söylemedikleri ne malum yani. benim rüyama gelsin niye onların rüyasına gidiyo 😂
Bnguuu_102 monica50 evet çocuk içerde kendine pipi taktı ondan sonra galiba 😅 bende aslında kesinlikle koymam nazike ama o an şokla birlikte acaba bu bi işaret mi diye düşünmeye bailamıştjm 😂 çok fazla kız olmasını istiyordum çünkü 😄
Ayssins0 Eldgrn bende bilemedim şimdi oğlum olacak başka isim düşünüyorduk rüyama başka isim girdi ismini yazılı şekilde bile gördüm koymak mi gerekiyor hiç bilmiyorum