Dogaguler QueenMommy benimde 2 yaşını 4 ay geçmiş bir oğlum var 🥰. Bir oğlum bir kızım olması kalbimden geçen inşallah rabbim hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli kız evlat nasip eder hepimize 🙏
QueenMommy Psikoanne Ya seninkide tam yerine bacagını koymus sapsik 🤣🤣 Gerçi koymasada daha küçük belli olmaz Erkek diyorum ben ya
Psikoanne QueenMommy 9 haftalıkken çekmiştik , 3 ay 5 gün oldu yarın kontrolüm var bakalım doktor görebilecek mi