Handetb evet çocukluk arkadaşım hatta kardeşimdir kendisi, diyetisyen ona soruyorum kilo alımı nasıl diye gayet iyi diyor. Ama diyet uygulama VS yok ben de karnım çok acıkıyor ve gece 2 3 de bile yiyorum buna rağmen kilo alımı gayet iyi gidiyor. Özellikle bebeğe faydalı şeyler yiyorum. Hareket de ediyorum pazartesi günü bana doktor plesenta previa var dedi yatacaksın dedi 1 haftadır yatıyorum ama yine de evin içinde gezeliyorum sürekli yatamıyorum bel sırt ağrım oluyor. En çokta çorba canım sürekli çorba çekiyor hangi çorba olduğunun önemi yok çorba olsun da içeyim şöyle sıcak sıcak diyorum. Ekmeği içine doğrar yerim. Zaten hayatım boyunca 52 kilonun üstüne çıktığını hiç hatırlamam. Evlendiğimde 52 kiloydum hemen hamile kaldım bebeğim düştü. İlk hamileliğimde biraz kilo aldım ama o kadar değil ikinciye 55 kiloyla hamile kaldım. Düşükten hemen sonra zaten hamile kaldım. Şuan da da bu şekilde kilom. Ama ileri ki aylarda son aylar aşırı kilo alınıyormuş 65 in üstüne çıksam da 70lerde olmam herhalde olsam da 70 in üstüne çıkacağımı hiç düşünmüyorum boyum da 169 orantılı gidiyorum. Bence hareket ve yediğimiz şeylere bağlı ben öyle düşünüyorum.