Kızlar yürümeye başlayınca bile tuvalete gidesim geliyor.28-29.haftalar çok iyiydim birden ağırlaştım ve sanki zaman geçmiyor gibi.2 lokma yesem karnım şişiyor.Biraz heyecanlı biraz gerginim 🐣 sizde durumlar nasıl? Birazda içim sıkılıyor moralim düşüyor ara ara.