frhn_emklii Kızlar bebişlerin kiloları ne acaba? Az kaldı doğuma merak içerisindeyim başta sağlık tabiki ama kilo alması için ne yapmam lazım çarşamba kontrol var o zamana kadar biraz alsın istiyorum kilosu az deyip duruyor doktor 2200 civarıydı boyunu ölçemiyoruz diyor ne yapayım
by2124_10 frhn_emklii ben 32 de gittiğimde bana dediki kilosu boyu biraz geri kalmış dedi aman sağlıklı olsun dedim ama eve geldiğimde canım kaşarlı tost istedi ve iki hafta nerdeyse her sabah bol kaşarlı tost yaptım her akşamda canım istediği için yeşil ve kırmızı elma yedim bide normalde sağlıksız biliyorum ama bu süte katılan top nesquikler var ya evde ondan vardı geceleri çok uyanıyorum bir kaç gece uyanınca süte katıp onu yedim hamileliğim boyunca hep protein beslendim zaten 2 hafta sonra gittiğimde bebeğim 1 hafta öne geçmişti doktor bebek biraz iri tatlı yeme dedi oysaki tatlıdan nefret ederim hiç yemem hangisinin faydası oldu bilmiyorum
Sebur frhn_emklii ben dün gittim doktora tam 37 haftalıktı kilosu 3.350 idi. Biraz tombik benimki öyle dedi doktor 🤣 devamlı muz, kefir,yumurta,kaşar,peynir,süt,yoğurt çok yedim😮💨
hilalasc Ben 38+3teyim şu an 3200 civarında siz de bu haftalardaysanız bebişin kilosu biraz düşük gibi ama organ gelişimi vs de bir sıkıntı yoksa kilo çok önemli değil doğumdan sonra iyi beslenir toparlar 🌸