Merhaba kızlar. Ben bugün kan tahlili yaptırdım ama kan tahlili sonucum şu an elime ulaştı ve gebelik yok. adet tarihimden 2 gün önce çok az miktarda pembe ve hemen yarın çok az miktarda Kahverengi lekelenmem oldu. O da pedi mi değmemişti bile tuvalet kağıdı ile silindiğim zaman fark ettim. Bugün adet olmam gerekiyordu ama olmadım ve 0 hiçbir şeyim yok. Ne pembe ne kahverengi lekelenmem. Ağrım da yok.