Kızlar alttan ebe muayene etti ama mikrop kaparmıyım acaba muayene ettiği gün alttan özel bölgemi jiletle almıştım aceleyle su geldi diye acil hastaneye gittik ama muayene ederken falan tüy kaçmış olsa riski var mı lavaboya gittiğimde peçeteye sildiğimde halen aldığım tüyler geliyordu ben de çok titizim ama o kadar su dökmeme rağmen duşta hastanenin lavabosunda tüy geliyordu peçeteye kadınında alttan muayene etti içime kurt düştü bide seZeryan olacam bu hafta :(