Kuboss06 bende 7 haftalık diye gittim ama 5 haftalık ama ben düzensiz adet oluyorum bi ay ayın basında diğer ay ortasıda yani düzensiz doktorum geç döllenme ve düzensizliklerin oldugu için düzeltme yaptı 5 haftalık üzerinden baz alıcak ilk oğlumdada öyleydi hiç korkmayın