Dileeekk normal doğuma daha kolay diyorlar sancı çekiyorsun ama katlanabilir bi sancıymış ve sadece doğum anında çok acı oluyormuş ama o da belki 10 dk sürüyormuş. Benim ilkim sezeryan ama baştan bi daha olsa normal düşünürdüm😌 hele de ameliyattan korkuyorsan ve hemen ayaklanıyormuşsun normal doğumda, sezeryanda öyle değil garanti 3 gün zor yürüyorsun boğazında su kalsın az bi öksür canından can gidiyor yana dönemiyorsun çocuğu kaldıramıyorsun birinin vermesi lazım her seferinde. İlk 3 gün en azından ama 1 haftada azalıyor tam ağrılar iyi düşün