Pamuk3419 Kızlar merhaba adet günümde kan verdim 75 çıktı normal mi değer sizce bebek kaç haftalıl olmus oluyor
Tgball Pamuk3419 aynı durumu yaşadım. Adet günü verdiğim kanda 689 çıkmıştı. Bu kadar yüksek görünce inanamamistim. Hic gecikme olmadan nasil oluyor diye . Şu an 7+2yiz. Bir problem gözükmüyor şimdilik.
Tgball Pamuk3419 haftası ile ilgili bir şey degil. Sebebini hala bilmiyorum. Benim tam haftası ile uyumlu çıktı
Pamuk3419 Tgball maşallah canım bende düşük mü acaba diye tedirgin oldum kimyasal gebelik olur diye korkuyorum
Tgball Pamuk3419 yok yok asla öyle düşünmeyin. Ama araliklarla betaniza baktirin. Yükselişini izlemek faydalı olur