Duruu3 oğlum 12 nisanda doğdu biz Mersinde yaşıyoruz oğluma çok kalın giydirmedim zaten ev doğalgazlı pamuklu tulumlar kurtarıcı oldu zaten 3.-4. Ayında zıbınla kaldı 50 derece sıcaklar başladı şimdi kızım olacak kızımda mart sonu nisan başı gibi doğacak onada öyle yapıcam çok kışlığa bence gerek duymazsan kalın battaniyen olsa yeter