Suyum tekrar geliyor ağrısız. Bebek kendini sıkıp aşağı doğru baskı yapincada akiyor. Ama sancım yok doktor dedi 1 saatte 4 kez sancı olacak dedi . Ama sancısız kasılma da mı bunun içinde anlamadım ya . Sanki ilk hamileligim mi yok kızımı unuttum beynim silinmiş herhal. Baskı sancımı oluyor