Burcuyy Arkadaşlar merhaba şekerden dolayı 36+6 günlük erken Doğuma alındım bebeğimin solunum sıkıntısı var küvezde nolur bu mübarek Cuma günü dualarınızdan benide eksik etmeyin bir an önce sağlıkla kavuşayım 🤲🏻🙏🏻
Deletedmom434 Burcuyy 36 bir erken doğum haftası değil bende 36+3’te doğum yapmıştım.. Allah şifa versin,bir an evvel düzelsinde kokusunu çeke çeke uyu❤️
Aayseakdag Burcuyy rabbim minnugunuzu size bagislasin. Uzmeyin kendinizi. Bu haftadan sonra hivmc birsey olmaz Allah' in izni ile 🙏🤲
Alyaveannesi Burcuyy Allahimm sifa versin butun bebeklerimizi bize bagislasin rabbimm canini sıkma canim cuma hurmetine hemen cikar haftasida iyi Allaha sukur
Busraerd77 Rabbim yardımcın olsun inşaallah sağlıkla küvözden çıksın bol bol kokla yavrunu inşaallah 🤗
dilara27 Burcuyy kontrollermde hiç bir sknti yoktu Ani tansiyonumun yükselmesiyle bebeğimin eşi ayrılmış daha önceki haftalarda kontrollerimde hiç bir sıkıntı yoktu
Mineyasar 37 haftalık ddoğum yaptım Çarşamba günü benim bebeğimde solunum sıkıntısı dan küvezde cihaza bağlı 2500 doğdu şuan makine destekli bekliyoruz bugün hortumla beslemeye başladılar bilmiyorum artık yavrularımıza rabbim şifa versin inşallah sabırlı olun lütfen beklemek gerek dua ile inşallah