Kürtajdan sonra ben de deniyorum. 7 ay oldu kürtaj olalı. Benim regl kürtaj öncesi 8 gün sürerdi. Şu an 5 günde bitiyor. Geçmeyen kasık ağrım var bir de gebelik mi nedir bilmiyorum da. Bata bir hafta kadar var. Bekliyorum inşallah Allah yüzüme baksın bu ay olsun🙏