Merhaba hanımlar. ben 15 yıldır düzenli adet olan bir kadınım. Bu ay adetim üç gün gecikti. Meme hassasiyetim yok. Adet olacakmış gibi sivilce çıktı yüzümde. Aynı zamanda adet olmuşum hissiyatı veren akıntım var. Adet mi oldum diye sürekli kontrol ediyorum. Erken gebelik ve normal gebelik testi yaptım negatif çıktı. Kan tahlili verdim beta HCG 1.20 çıktı. Bu semptomları yaşayıp gebelik oluşan var mı aranızda? Geç döllenme olabilir mi?