Kızlar acemi anne olarak bazı sorularım olacak öncelikle bebeğim 20 günlük şuan gece 2 saatte bir kaldırıyorum emzirmeye o sırada bez de değiştiriyorum ( çok sık kaka yapıyor çiş de olsa değiştiriyorum günde 10 bezden fazla gidiyodur poposu kırmızı pisik olur diye korkuyorum)
**Siz ne zamandan itibaren gece 2 saatte bir uyandırmayı bıraktınız??
**gündüz devam edecek miyiz yoksa onun uyanmasını acıkmasını mı beklemeliyiz??
** gece kaka yapmayı ne zaman bırakıyolar bebişler kaka yapmadıysa bezini değiştirme diyolar o levele ne zaman geçicez??? Çişli bez sabaha kdr dursa sorın olmaz mı yenidoğan sonucta
*** son olarak bebemin poposu doğduğundan beri kırmızı doktor pisik değil dedi ama geçmiyo sidocrem mustela ne varsa denedim zamanla mı geçecek acaba
Sabırla okuduğunuz için teşekkür ederim 😘💕
**