alsar11 Kızlarr nasılsınız nasıl gidiyor? 22 haftalık olduk bu gün vakit nasıl çabuk gidiyor dimii🙈 Sağlıcakla gelsin minikler..🤗
ozgmom alsar11 Bizde 22+2 yiz. Ağrılarınız ne durumda benim oturup kalktıkça ve yatakta dönerken sağ bacak arasına ağrı giriyor. Sizde durumlar nasıl ☺️
alsar11 ozgmom çok şükür arada rahim kasılması oluyo bende amma ağrı falan olmuyo öyle çok ve tuvalete çok gidiyorum😹
Zehra_unl06 22+6 yız bizde ayakta çok kalınca kasılma oluyor bebekte ağrım oluyor birde normal mi ki yarın ayrıntı sonuçuma gideceğim inşaallah ter temizdir. Birşey görseler ultrasonda söylerler mi
Zehra_unl06 Ozgur201_ ayrintilim çok güzel geçti çok şükür 25 +2 olduk ama iki gün önce suyunda hafif artış var dedi şeker yüklemesi yapıldı temiz çıktı inşallah haftaya kontrolüm var normale döner mi böyle bir durum
Ozgur201_ Zehra_unl06 çok şükür bence geçer. Yaşamadım ama burda okuduğum kadarıyla geçermiş. Kasılmalarınlz devam ediyormu peki? Doktor ne dedi?
Zehra_unl06 Ara ara hala devam ediyor uzun süreli ayakta kaldığım zamanda Rabbim kimseyi zorda koymasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi