Kbradll hayır gebelik olduğu belli oluyor benimde o şekilde oldu geç döllenme demiştir doktorumda ama kişiden ve bünyeden bünyeye değişen birşey sanırım şuan 2. Gebeligim ilk test yaptığımda ikinci çizgi Kip kırmızı çıktı ama onunda içinde geç döllenme dedi doktorlar şuan 37+2 haftalık