Kızlar merhaba 37. Haftadayım salı günü kontrolüm var. Sabah uyandım resmen karnım yan olmuştu başta çok korktum neyse okşadıkça düzeldi. Ama ayaktayken ve afedersiniz lavabodayken sanki bir anda aşağıya birşey yükleniyor yada birşey düşecekmiş gibi yürüyemiyorum baskı gibi değil farklı birşey bide hafif belim ağrıyor. Kanama falan yok. Bu durumu yaşayan var mı? Umarım kendimi ifade edebilmişimdir korkuyorum.