Cok gecmiş olsun, acıkcası benim bağışıklığım cok düşük helede hamilelik döneminde ama böyle bir durum yaşamadım. İlk gebeliğimde 2 defa corona, 2defa felanda grip olmuşumdur ve bende hastalıklar bi 2-3 hafta sürüyor toparlanmam.. lökosit bende hep 15 üstüydü ve doktorum hamilellikde normal demişdi hamilelerde öyle olurmuş zaten, hafif kısalmada vardı ciğer geliştirici vs olmuşdum ama kızım vakitli doğdu 39+5 de
Şimdi yine hamileyim 36. Haftamdayım ve yine full hastalıklı geciyo, 1 defa ağır ateşli corona gecirdim, 2 defa grip oldum ve yine oluyorum sanırım boğazım balgam burnum felan hep tıkanık hastalanıyorum sanırım🙄 lökosit en son 19 di bende ama bundada başından beri hep 15 üstüydü doktorum normal diyor, crp de hep 7-8 arası bende erken doğum felan yaşamadım şimdiye kadar, sizin kısalık nekadardı cokmu kısaydı ? Ozaman ondan olabilir belki hastalıkda etkilemiş olabilir tabi