gayeinal98 Kızlar 8tanesi 5. Gün 4tanesi 6. Gün dondurulmuş embriyolarım var sizce nasıl 6. Günü ben ilk defa öğrendim gerçi çok bilgim yok tüp bebekle alakalı ama tutma şansı nasıl olur sizce bi dahaki ay transferim olacak inşallah
Ozlemerikci543450 gayeinal98 canım inşallah güzel olur sonuç 6 günü hiç duymadım 3 5 diye donduruluyor ana belki yeni bişeydir 5 . Günün kaliteleri aa ise oran yüksek diye biliyorum
Marlaa gayeinal98 Embriyo kalitesi daha önemli bir etken diye biliyorum bir de 5AA kalitede embriyonun tutunmadığı da olabiliyor daha kalitesiz enbriyonun tutunduğu da oluyor . İnsan bu dönemde ümit arıyor ama iyi ya kötü denemez böyle bir durumda Yaşayıp görecekseniz hakkınızda hayırlısı olsun
Larraa gayeinal98 Maşallah çok iyi. Benim toplam 4 embriyom vardı. İkisi 6. Gün, ikisi de 5. Gün. 5. Gün embriyosu transfer edildi şimdi 23 haftalık oldum çok şükür🌸🥰 Gün embriyolarıda çok iyi bu arada hatta 5. Günden daha iyi sonuçta 6. Güne ulaşabilmiş olgunlukta. Tek seferde tutar inşallah pozitif sonuçlara 🌸🌸🙏🏻
Ozlemerikci543450 gayeinal98 inşallah tutunurlar sende bi problem carmıydı rahimde yani oda önemli diye biliyorum
gayeinal98 Ozlemerikci543450 ya bende yoktu 2 kere hamile kaldım biri kürtaj diğeri düşük oldu ondan sonra yumurtam büyümedi hep kontrole gittim büyüme olmadı rahim filmi falanda çekildim temiz çıktı her şey bi sorun yok
gayeinal98 Larraa ay inşallah benimde tutunur bebeğim 2 kayıp yaşadım çok korkuyorum inşallah aynı şeyleri yaşamam 🥲
gayeinal98 Larraa ya birde neye göre transfer ediyor doktor mesela bak senin 6.günde varmış ama 5. Günü transfer etmiş bana ne dicek bakalım
Larraa gayeinal98 Onu tam bilmiyorum sormakta aklıma hiç gelmemişti sonradan geldi ama benimkini doğal döngüde olsun diye yumurtlama gününden 5 gün sonra transfer etmişlerdi. O güne denk geldiği için de 5. Günü yapmış olabilirler.
Hulyasi 6.gun demek 5.gune ulaşmış ancak değeri bir tık düşük demektir yani şöyle dusunun 6.gunde 5.gune gelmiş embriyo.ama hiç sıkıntı olmaz kalitesi hiç ama hiç önemli değil yumurtanın 3cc bile olsa tutacak olduktan sonra tutuyor