Ozgur201_ korkma hıc benım ılk bebegımde 2 taraftada vardı dogurdum oglumu, erken doğumdu ama benım rahım agzındandı tansıyonum hep düşik seyrettı bide. Kötü degıl sadece 34 haftaya kadar doktor aspırın verıyor o kadar gebelıkte en basıt sorun bunlar çok şükür başka sorun olmasında