Merhaba ikili test yaptırmaya giderken metrobusten oturduğum yerden kalktım ve peşine altımdan bişeyler aktığını hissettim pantolonuma kadar ıslandım hastaneye gidip baktığımda sulu Bi şekilde açık pembemsi kanamam olmuştu ama ağırlık suydu doktor baktığında bebekte Bi sorun goremedi progestan başlattı şimdi de azar azar iç çamaşırım ıslanıyor ama progestan fitilden olduğunu düşünüyorum arkadaşlar aranızda böyle bisey yaşayan var mı yardım edin testi yaptırmaya giderken de tempolu bi gün geçirmiştim yetişmeye çalışıyordum hastaneye