Gizasy size bunları kim söyledi acaba? Benim ikinci gebeliğin ilk bebeğimi de normal doğurdum, asla ne genişlik nede idrar kaçırma sarkma gibi bir durum yaşadım, bu biraz da çoğul gebelik lerde oluyor yani 4..5. doğumu olan yaşı ilerlemiş kişilerde oluyor o da biraz da vücudun durumuna göre oluyor ki bunların kısa süren operasyonları var o şekilde eski haline dönüyor. Ama korkmayın, böyle bir durum yaşamazsınız, vücudun bir kaç ayda eski düzene dönüyor olacaksa da çok az genişlik olabiliyor oda dert edinecek bir durum deil