Busraninannelikdunyasii Sen ben olabilir misin😊 bnmde ikizlerim oğlan bir daha asla bebek istemiyorken gebe kaldığımı öğrendim kız olur diye umutlandım çok istedim hayal kurdum bütün çevrem bütün hurafeler takvimler herkes herşey kız diyordu ama erkekmiş😄 başta inanmak istemedm 3 ayrı doktora gittim artık en son detaylıda erkek denilince kabullenmekten başka çare bulamadım böyle düşndüğüm için yaptığım vicdanın haddi hesabı yok tabiki ama ne kadar kabullensemde kız bebek görünce içim gidiyor mağazalarda kız reyonlarını gezip ah çekiyorum itiraf edeyim, herkes dalga geçiyor 4. kız olur diye ama bi daha doğurmaya ne yaşım ne psikolojim ne de vücudum el vermiyor ne yazıkki, içinde uhte kalanlardanım yani, sağlıklı hayırlı evlat olsunlar öenmli olan bu diyelim🕊️