Kizlar dun aksam alt kasik tarafimda ayaga kalkinca yuruyunce batmalar vs oldu yattim yatinca oturunca olmuyo ama mutfakta isim var suan da kalkiyim diyorum ama sag tarafimda agri hissediyorum yine oturunca yok kanama leke vs bisey yok da agri var gelisimle mi alakali haftaya randevum var gidince sorucam da yasayan varsa bi beni aydinlatsin