Merhaba yaklasik bir saat olucak sağ alt karnima ani bı darbe aldim 4.5 aylığım sağ alt karnimda ve ona paralel olarak da sağ belimde agri oluşmaya başladı darbe dedigim o kadar sert degil fakat karnimi sarsti agri oluşturdu ben de uzanayim biraz bekleyeyim diye uzandim çünkü agri var mi yok mu anlamak icin o da yavaş yavaş olusmaya basladi herhangi bir kan gibi değişik bir sıvı yok bebeğime birsey olmus mudur hastaneye gitmeli miyim eğer agirlasirsa gideceğim zaten, uzanirken size de sormak istedim