Mucize19 Ben de ilk başta kullanmayı düşünüyorum. Bir arkadaşım hep bu markayı kullanmış 2 çocuğuna da hiç sorun yaşamamış tabi bebekten bebeğe fark olur. Onu göz önüne alarak sadece 1 paket alacam az adetli olandan eğer bir sorun olmazsa devam edecem.