Tuzlimon1
Göğsümde aşırı acı var yara oldu kanıyor😔
Krem sürüyorum göğüs pedi kullanıyorum ama geçmiyor
Ama bebeğim için değer 🩷🙏🏻🫶🏻
Gün geçtikçe daha iyi olacağıma inanıyorum inşallah 🙏🏻
Bide yataktan kalkarken yaram zorlanıyor gibi oluyor normal mi bilmiyorum , kendi kendime nasıl kalkarım