Deniz3636 kaşıntım yoktu sanırım hatırlamıyorum pek. doğumdan sonra 5 gün hastanede yattım tansiyonum için protein kaçağı için tedavi gördüm. sonrasında ilaç kullandım 1 hafta 10 gün kadar tansiyonum düştü. bol su içip ödemimi de attım değerlerim 1 ay içinde tamamen normale dönmüştü