Gulay01 Bir ay önce yeni gripten kurtuldum öksrük zor gecmişti simdi gene gribim bogazım agrıyor balgam burun tıkanıklıgı halsizlik bukadar sık grip olan var mı? Parol harici ilaç alamıyoruz sanırım baska tavsiyeleri olan? 🙁
Kaderyunus Gulay01 ben maalesef🤚 balli karabiberli süt içiyorum ama faydasını gördüm dersem yalan olur pazardan beri böyleyim çünkü 😞
Aayseakdag Merhaba canim bende aynı geçtiğimiz ay yatak dosek grip oldum. Doktorum organik ilac verdi tantum werde die bir set. Biraz pahali tabi doktora sormadan da kullanmayin. Icinde bogaz spreyi burun spreyi oksurk surubu ve gargara vardi. Simdi tekrar hastayim onlari kullaniyorum yine.