aysenurx Kızlar ben 15. Haftamda cinsiyetin erkek olacağını öğrendim baya da göründü doktorum %100000 erkek dedi ben şuan hediyelik vs isimli şeyler yaptırıyorum cinsiyeti değişebilir diyorlar sizce öyle olur mu yani mantık var doktor orada net görmüş
Serpilinumudu aysenurx 15 den sonra değişicegini sanmıyorum sizin baya nette gözükmüş ama illa içiniz rahat etsin istiyorsanız 20. Haftadan sonra başlarsınız hediyelikleri yapmaya
Melissadmr aysenurx çok çok net göstermiş zaten bebişko kendisini benim oğluşumda 17. Haftada net bir şekilde göstermişti şimdi 28.haftadayız 💙🥰
Kocamanailem_ Baya görünüyor da yine de bence detaylı ultrasonu bekleseniz daha iyi olur. Bana 14. haftada doktorum erkeğe benziyor dedi. 18. haftada tam emin olamadım dedi. 20. haftada detaylıda iyice netleşti. Erkekmiş
aysenurx Melissadmr evet adam yılların doktoru ben kesin mi dedim yüzde bi milyon dedi baya fotoda belli 😅😂