Mehmeteren-ve-defneninannesi göğüs kalkanı ve gümüş kapak aynı görevi görüyor 1 tanesini alsanız yeterli olacaktır.
Ben kalkan aldım 1-2 anca kullandım göğüsümde çok yara olmadı.
Emzirme yastığı da 2-3 anca kullandım normal yastık daha kullanışlı geliyor haftam çıkmadan onu da bıraktım zaten normal emzirdim
Reflü yatağı bebeğin kusması yoksa gerek yok kafasının altında yükselti olursa o bile olur
Puset minderi aldım ama hiç kullanmadım
Omuz örtüsü yerine ağız mendili de aynı görevi görüyor zaten gazını çıkartırken kusuyor omuz örtüleri çok büyük sürekli yıka kullan yapamazsınız ağız mendilleri daha pratik bunlar için
Hastane çıkışı 1 adet yeterli isterseniz 10 lu ve 5 li alabilirsiniz.