Byzz61 Kızlar. Kasığımda ve vajinam da batma hisssi var yumurtalıklarıma baskı ve iğne gibi bir şey batıyor sanki. Özellikle idrara sıkışık olduğumda yumurtama ince ince bir şey batıyor bide sürekli halsizim anlık uykum geliyo uyurken birden ateş basıyo bana yanıyorum sonra üşüyorum. Bu ateş basması gebelik belirtisi mi
busyet2002 Byzz61 yani kişiden kişiye değişir benim BAT 21’i yani 4 gün var 2 gün önce kan tahlilinde 8.9 gördük benim kasık ağrısı bel ağrısı baş ağrısı halsizlik batma gibi belirtilerim var hafif hafifte baş dönmesi oluyor arada
busrax_ Byzz61 benimde adetime dün beş gün vardı test yaptım 27 beta değeri. Belirtiler gebelik belirtisi olabilir. Test yaptınız mı
asyamooms Byzz61 hepsi bende vardı bugün regli günüm olmadım test yaptım pozitif yarın kan vermeye gidicem
Byzz61 busrax_ hayır olumsuz görmekten korktuğum için yapmadım. göğüs hassasiyetim yok ama sıcak basması oluyo çok sıklaştı bugün. Bide yemek yiyorum mesela miğdem bulanıyo ama öyle çok değil öğürmüyorum ya da kusmuyorum sadece miğdem hareketleniyor rahatsız edici. Sizin belirtileriniz nelerdi
busrax_ Byzz61 benim kasıklarımda ufak hareketler oluyor ve benim de midem sizin tarif ettiğiniz şekilde tam bulantı diyemem ama arada rahatsızlık oluyor. Adetinize kaç gün var
Edanurr011 aynı belirtiler bendede vardı hatta benim adetine 2 hafta kala başladı ben hiç hamileliğe yormuyodm sonrasnda adetim iki gün gecikti test yaptm ve hamileyim 😃
Dmrumrnns Edanurr011 bende 2 hafta kala başladı normalde 1 hafta kala başlar ama kasık ağrım sağda basınç gibi 1 haftadır var belime vuruyor bazen geçiyor ama bir an giriyor ağrı yoklayıp gidiyor daha inşallah bardır test yaptım negatif çıktı 12 gün var daha
Byzz61 asyamooms yaaa çok sevindim senin adına umarım bende böyle bir sonuç alırım sizde hangi belirtiler vardı
asyamooms Byzz61 daralma inanılmaz sıcaklama kasık ağrıları akıntı fazlalığı sigara içerken mide bulantısı başladı
Didemm6167 Merhaba ilişki ile test arası kaç gün peki ?kaç gün sonra bu belirtileri hissetmeye başladınız ?
Byzz61 Didemm6167 valla ben ovülasyon yapmadım 2 günde bir ya da 3 günde bir değerlendirdim ama 3 gündür aşırı bir sıcak basma ve iğne batması başladı bir de kremi giriyor yumurtalık bölümüne anlık kramplar
Ygmr2706 Benimde adete 6 gün kala bu tarz belirtilerin vardı göğüs hassasiyeti,batma ve ne yesem hafiften byle bir rahatsiz edici yanma ama erken gebelik testi yaptım bat22 malesef negatif acaba byle 6 gün kala negatife çıkıp sonrdan pozitife dönen varmı?
Byzz61 asyamooms asyamooms aynı bende böyleyim ya sigarayı yarı da atıyorum dumanı çektiğimde almıyo miğdem Kusucak gibi oluyorum ve 3 gündür anlık ateş basması başladı inşallah pozitiftir ama bi anormallik var yani bende hiç iş yapasım yok hep halsizim