Normal cnm. Bende riskli gebelik takipliyim. Ciğer geliştirici vurulacak ama bebeğin hareketleri yavaşlar ilaçtan mı yoksa bebek sıkıntıya mı düştü anlayamayız diye erteliyorlar sürekli. Çünkü nst de sorun görürlerse doğuma alınacağım ve ciğer geliştirici ile hareketleri yavaşlar nst bozuk çıkabilir dediler bizi yanıltır biraz daha bekleyelim dediler. Bu arada o haftada ciğer geliştirici yapmıyorlar genelde sizin bebeğinizde gelişim geriliği felan mı var neden yaptılar ki