Kızlar her abdestte taharet almak gerekiyor mu? Yani sürekli orayı yıkamak iyi değil biliyorsunuz enfeksiyona yol açıyor ama hamilelikten dolayı da akıntı çok fazla akıntıdan dolayı sürekli orayı yıkamak zorunda mıyız ? Ve sık idrara çıkıyoruz biliyorsunuz her idrardan sonra da yıkamak zorundayız galiba? Bu sebeplerden dolayı namaz kılamıyorum bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi yada sizler nasıl yapıyorsunuz ? Teşekkürler