Ecemmikk Kızlarrr gecıkmenım 3. Günü bugün sizce var mı aynı anda yaptım biri prodoctor biri keset test adet gecıkmesıne ragmen bu sekılde cıkması normal mi daha koyu cıkması gerekmez miydi [https://mutluresim.com/images/2024/11/17/1IbcnE.jpeg](https://)
Ecemmikk Ya cok koyu testler goruyorum burda ikisi aynı renk cok uzun zamandır beklıyorum birde emin olamadım şüpheye düştüm bir yarın versem mi biraz daha beklesemmi acaba kan için
2Princess1Mom Ecemmikk Neyi beklicen kuzum, git ver kanını kesinleştir. Günün geçmiş beklemene gerek yok artık. Gecikmenin 2. Günü verdim ben.
Duruu3 Ecemmikk kız ben 4 gün gecikmeyle silik öğrendim kaset testte senin anne ben buradayım diyor hamilesiniz bekliyor muydunuz yoksa suprizmi
Ecemmikk Duruu3 yokkk 6-7 aydır bekliyordukk olmuyordu kimyasal oldu 2 kez o yüzden unutlanamıyorum hiç :(
Duruu3 Ecemmikk sevin canım bende ilk kimyasal geçirdim sonra 8 ayın sonunda hamilh.kaldim oğlum oldu sağlıklı bir şekilde senin de öyledir içimden diyor 🥹
cereNehir_02 Ecemmikk bu marka yanlış çıkarmıyor bide ilk idararla yapmadıysanız buna rağmen çıktıysa hamilesiniz