anneeolmkkk Kızlar adet gecikmemin 3. gününde kan verdim negatif çıktı. Bugün 6. günü yarın tekrar kan vereceğim sizce pozitife dönme ihtimali var mı?
iremm00 anneeolmkkk benim ki geç döllenme idi valla cnm kürtaj olmuştum birde yani 11. Günü idi gecikmenin
anneeolmkkk Kızlar peki gecikmenin 10 gün olmasını bekleyeyim mi yarın 7. günü yoksa yarın vereyim mi?