Beybyi yağmur ve kar yağışı sadece çalışmayıp evde olanlar için güzel bence. Sabahın köründe yağmurda ve o karanlıkta sıcak yatağından kalkıp işe gitmek hiç güzel değil bence o yüzden ben hiç sevmem 😂 hele dışarıda çalışanların allahım yardımcısı olsun🌸