obli Ben yaşamadım bu tanı çoğu kadına konuyor ve çok var. Kuzenimin de başına geldi ve doktoru sen asla normal doğuramazsın dedi. Doktorunu değiştirdi. Hiç bir sorun olmadan normal doğum yaptı. Daha başlarındasınız 9 ay uzun bir zaman neler neler olur. İyi düşünün en azından stres yapmayın.