Gultenakkoyun Ocakta doğumum var mayısta iznim bitiyor. Hazirana kadar ücretsiz izine ayrılsam. Yani bir aylığına sonrasında yaz tatilinde para alabilir miyim?
meryinthemood Gultenakkoyun ben de ocakta doğum yapacağım ama izniniz nasıl mayısta bitiyor ben mart gibi hesaplıyorum🙃
eylul031989 Gultenakkoyun İşe döndüğünüzde alabilirsiniz. 20 kasımda doğumum olacak. 2. Dönem doğum izni, heyet raporu ve ücretsiz izin ile kapatacağım. Seminerde başlayacağım. Yaz maaşımı alabiliyorum.
Halimegamze Gultenakkoyun bende önümüzdeki hafta doğum yapacağım nasipse benimde Şubat’ta bitiyor iznim . Aynı şeyi düşünüyorum. Seminer haftasında başlasam Haziran’da sonra Eylül de tekrar ayrılabilir miyim diye
Gultenakkoyun meryinthemood ocağın sonunda doğum olacak. Ekstra rapor hakkımıda kullanıcam öyle mayıs oluyor
emineee118371837 Haziran a kadar ücretsiz izin alabilir yaz tatilinde başlatabilirsiniz görevinizi. Bende 20 Şubat doğum inşallah Mayısın sonunda bitiyor 20 günlük bir rapor alırım, alamazsamda ücretsiz izne ayrılır tekrar başlatirim diye düşünüyorum
Halimegamze eylul031989 sonra Eylül ayında tekrar ücretsiz izine ayrılacak misiniz doğum zamanlarimiz çok yakın bende aynı şekilde düşünüyorum. Ayrıca doğum ücreti diye bir şey varmış sanırım bilginiz varsa bizi de bilgilendirebilir misiniz
Bettbet2 eylul031989 ikinci dönemin başında doğum izniniz bitmiş olmuyor mu heyeti kadın doğumdan mı yoksa çocuk hastalıklarından mı almayı düşünüyorsunuz
Ewy Benim doğumum hazirana geliyor. İlk hamileliğim be bu izin olayını çok bilmiyorum. En mantıklı nasıl yapmalıyom sizce.
mustefid Ewy 8 hafta doğum öncesi, 8 hafta doğum sonrası izin hakkı var. Ama diyelim ki öncesinde veya sonrasında izin kullanmayacaksınız, bunu diğer kısma aktarabiliyorsunuz. Hazirandan önce izninizi kullanıp sonrasında başlangıç gösterebilirsiniz.
eylul031989 Gultenakkoyun Özel hastanede gittiğimiz doktor 30 günlük heyet raporu ayarlıyor. Geri kalanını ücretsiz izinle tamamlayacağım.
eylul031989 Halimegamze İlk kızımda dediğiniz gibi eylülde tekrar ücretsiz izne çıkmak zorunda kalmıştım. Zaten 5 senenizi doldurduğunuzda 1 sene ücretsiz izin hakkınız oluyor. Ben onu kullanmıştım.
eylul031989 Halimegamze Tekrar ücretsiz izne ayrılmayacağım. Kızım 10 aylık olduğunda Allah nasip ederse okula başlamış olacağım. Herhangi bir sağlık sorunumuz olmazsa tabii.
eylul031989 Halimegamze Siz kadrolu öğretmen misiniz? 657’ye tabii iseniz biz doğum izninde maaşımızı alıyoruz. Bazı meslek grupları maaş almıyor, devletten doğum parası alıyor. Ayrıca e devletten başvurulan annelik parası yada süt parası var. O da bi kerelik cüzzi bir miktar diye biliyorum.
Ewy mustefid teşekkür ederim. Öncesindeki 8 haftayı aktarmama zaten gerek yok ama sonraki 8 haftayı kullanamayacağım sanırım. Onu öncesi 8 haftaya ek yapabiliyor muyuz