Mmehtappp iki hafta once dogum yaptim doktorum derya hanimdi gayet memnunum, ona kalsa normal doğum yaptirmak istiyordu son ana kadar ama bebek ters durdugu icin mecbur sezeryan oldum doğum sonrasinda da bir sorun yasamadim, bir sey sordugumda da aynı gün dönüş yapiyordu ,tavsiye ederim kendisini