Ruzgarr Millet bütün gece uyudu neredeyse uyanacak,ben hala 10 dk bile uyumadım.neden olduğunu bi anlasam 🤔
Anneyimm Ruzgarr bende cok ozledim uyumayi deliksiznhasret kaldm uykuya halimde yok hicbiseye kolumu kaldramiyrm yorgnlktn
Ruzgarr Kahramanlar napcam bilmiyorum.gece uykusunu özledim.uyuklamiyorum bile o derece yani.neyi bekliyosam 😀
BurcuHamza Ruzgarr bu uyanmalar uyuyamamalar doğum sonrasina hazırlıkmis bebek için uyanacağımız için bi doktor söylemişti. Senin az kalmış ben daha 28 haftalığım
Ruzgarr BurcuHamza 30 dan sonrası geçmiyor gibi geldi bana 😊 zaten benimkide geceleri uyumuyor.şuan içerde dönüp debelenip duruyor.gelde uyu 😀😀 sağlıkla gelsinlerde varsın uyumayalım
BurcuHamza Ruzgarr öyle tabiki bi kucağımıza alsak hayırlısıyla hepsi mazi olucak 🤗 benim içinde zaman geçmiyor hayırlısı artik