Kızlar 4.5 haftalık hamileyim adetim ayın 13 de idi doğru düzgün belirti yok kasık ve göğüste ve halsizlikten başka oğlumda midem bulanıyordu çok kötüyüm ilk zamanlar bile hep hastaneliktim ağrılardan çok korkuyorum kimyasal gebelik kaç günde belli oluyor beta olark da
8 Kasım da 34.5
10 Kasım 74.6
12 kasımda 127 adetimde 13 14 Kasım gibiydi sonra kan vermedim doktora giderim diye ama çok korkuyorum sizce değer nasıl