Kbraanurr Kızlar tecrübesi olanlara bir sorum olacak 30+1 haftalık gebelikte adet sancısı çekiyorum uyandığımdan beri normal mi yaşayan var mı rahimde iğne batmasına benzer sancılar oluyor acaba yalancı sancı bu mu ama hiç geçmiyor
Mervealya1992 Kbraanurr bnm ilk bebemde oldu adet sancısı yalancı sancı dedi doktor sonra bıraz daha sanxısı cogaldı kanama olmuştu ozaman ipne vurdular bu bebemdefe 23 haftada basladı erken dogm rıskı. Varmıs
Kbraanurr Mervealya1992 adet sancısı gibi miydi acaba seçemiyorum doğum sancısı mı değil mi bu nedir tam anlayamadım gidince de direk alttan muayene ediyorlar oda beni korkutuyor biraz
Mervealya1992 Kbraanurr ara ara gelıyordu ayagmı uzatmca gecıyordu doktor dedi ayagnı uzatınca gecerse yalancı sancıdır zaten dogm sancısı 10 dk bir 5 dk bire dusuyor merk etme ayaklarınj uzat kanama olmadıgı surece skmtı yok demişti bana bebek hrwkwtlerınede dıkkat et
Busehazal2303 Benimde 23+5 haftadayim sağ belime sancı giriyor günde 1 kere mutlaka oluyor normal mi acaba