seyma0661 23.haftamdayım demir ilacından sanırım bazen kabızlık oluyor ve ıkınmam gerekiyor herhangi bir basur veya kanama filan olmuyor sadece zorlamam gerekiyor. Bebeğe yada doğuma bi zararı olur mu bu durumun?