Mrvdgclk Gündüz hafiften sancılarım vardı akşama doğru sıklaşınca bizde fatma ana eli otunu okuduk suya koyduk yinede doğum olucak kadar sık sancımda yoktu ama suyum geliyodu 1 saat uyudum filan derken bebek bikaç saat aşırı kasılı kaldı hareket etmiyodu acile geldim doktor muayene ederken doğumun başlamış suyun geliyo dedi ama açıklık 1 cm oda daha yeni olmuş ve üst çatı kemiğim aşırı basık yatışımı yaptılar bikaç saat sonra suni sancı vericekler sabah kendi doktorum geldiğinde duruma ve açılmaya göre normal mi sezeryan mi karar verilicek kendim normal istiyorum ama çatı kemiğim yüzünden bebeği riske atmakta istemiyorum açılmaya görede karar verilicek dua edin :)
Yusufrony Mrvdgclk alllah yardım Etsın canım bende şuanda hastanede açilması beklıyorum suyum patladı 23 gecede ama açilma bir parmak bile yok sabah doktor karar verecek
Mrvdgclk Yusufrony Amin canım Allah sanada yardım etsin bizi neler bekliyo çok merak ediyorum hem heyecan hem korku hem endişe
Yusufrony Mrvdgclk bende heycanlydım çok ama ağrılarım başladı ve açilmam olmadı için üzülüyorum sezaryen olmak istemıyorum ama tabiki hayırlısı hepimiz için
Deletedmom342 Allah yardımcınız olsun. Hayırlısıyla sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 kaç haftalıksınız
Mrvdgclk Yusufrony benimde hiç açılmam yoktu bi anda 1 cm oldu ama ben inanıyorum ki fatma ana eli otunun faydası var ondan sonra oldu çünkü