QueenMommy Leylagny Genelde sezeryan yapıyolar benmde şekerim vardı doktorum sezeryan dedi ilk gebeliğimde ama benm bebeğim iriydi
Pinarkorkmazer Leylagny şeker değerleri normal giderse vajinal doğum yapılır bebeğin duruma bağlı insülin kullanıp vajinal doğum yapan çok var
gmz10 Leylagny ben yaptım, insülin kullanmıyordum ama diyetle düzene girmişti çok yüksek değildi değerlerim.
Makbule_199110 Leylagny benimde şekerim var ve carsamba suni verilecek bana normal doğum yapacagim insallah zaten bebegimde iri bebek deil dedi doktorum
QueenMommy guhoglu yapıyodum tabi hiç hatırlamıyorum tokluk çok yüksek çıkıyordu 2 sene önce doğum yaptım ben şimdi yine hamileyim 5 haftalık bundada yapıcam bakalım çıkıcakmı